Sunday, January 23, 2011

Jalan-jalan di Banda Hilir

Tekan play untuk lebih feel. Yeahhh!!
 


Saya jalan-jalan di Banda Hilir lagi! Tapi kali n dengan teman-teman serumah. Ho ho ho!
Gambar tak tersusun. Malas nak susun ikut turutan peristiwa. Tolong maafkan sikap malas tiada ubat saya.


Pemandangan yang ditangkap dari Bukit St. Paul. Penat woh nak naik tangga St. Paul tu. Nasib baik cuaca redup, mendung je. Ideal untuk jalan-jalan. :D



Nampak macam kat overseas tak? Ni kat Dataran Pahlawan.






camwhore dengan Kak Ira. Muka saya lebih penting masuk. *gelak jahat* 
mintak maaf kak ira. :p



Ros beria-ria nak tangkap gambar dengan carrot ni. Kitorang pun layankan je lah.
hahahaha~






Pose macam model kat kubur. St Paul tu kubur kan?
keh keh keh





Kami berempat. Tolak meriam. Tak bergerak pun meriam tu tolak kuat mana pun.







Air pancut yang cari tak tak jumpa-jumpa. Ni ros/ayu yang tangkap T_T







keretapi dan Afiq. kawan yang baik. :p






makan time!! Saya takde, sebab saya yang tangkap gambar. Nasi lemak saya harganya RM3.50. Sambal tumis dia sedap.






selca depan kolam dalam Dataran Pahlawan. Penat carik kolam ni. Ni gambar reunion lepas terpisah membawa haluan sendiri. hahha. long story. Tak payah cerita sini. XD






hehe..








Fokus gambar ni ialah saya. ha ha ha.


Habis. Seronok jalan-jalan dengan korang ---Kak Ira, Ayu, Ros. Macam-macam peristiwa terjadi hahaha. Lepas ni nak pergi mana? :)


sumber gambar: kamera talipon Afiq dan kamera Ayu

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?