Tuesday, January 11, 2011

Siapa ni?

Haha musykil betul. Ada orang yang nombornya tiada dalam simpanan saya bagi mesej. Dalam mesej dia siap letak nama saya lagi. Maksudnya dia kenal la saya. Tapi saya tak tahu dia siapa. Jadi saya pun balaslah mesej tu, tanya dia siapa. Dia pun balas:

"Ni afiq mane? Sory2 slh org"
maksud ayat ini: Ini afiq mana? Sorry sorry salah orang. 
*manalah tau, ada orang tak faham singkatan ni*


Saya malas nak balas balik mesej tu sebab malas. kekekeke...


Kepada yang bagi mesej tu, siapakah anda? Saya rasa anda tak salah orang, saya saja nak tahu siapa anda sebab saya tiada nombor anda. Haha. Dari gaya bahasa macam tahu siapa, tapi saya ada nombor orang tu. Dia tukar nombor telefon kot? Musykil, musykil. Misteri, misteri. 


Some things are better left unknown

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?