Saturday, March 05, 2011

Saya tak suka menunggu

Semalam dapat mesej dari seseorang. Katanya nak emel sesuatu kepada saya malam tu. Dalam emel tu ada dokumen untuk saya update dalam website. OK. Nak update kejap je kot. Saya tunggu. Masa tu dah pukul dalam 10/11 malam dah. Saya plan nak tidur awal. (Awal = pukul 10 tapi sebab syok sangat online jadi ditunda ke pukul 11) Dah dia kata nak emel malam tu jadi saya tunggulah dia emel. Tunggu punya tunggu punya tunggu tak ada pun dia bagi emel. Masa berjalan. Mata mengantuk. Dah pukul 12. Emel takde pun lagi.

Weh, mana emelnya?



2 jam tunggu takde pun emelnya. Dia ingat masa saya ni tak berharga ke? 2 jam tu dah boleh mimpi Onew dah. (tipu je ni, saya tidur mana ada mimpi T_T)

Mungkin malam tadi dia masih nak carik-carik bahan kot nak bagi saya. Fine. Habis tu pagi ni saya bukak emel nape takde lagi? Tipulah weiii tipulahhhh!!!! Cakap tak serupa bikinla camni!! Kalau tak nak emel malam tadi tak payah lah rajin2 nak hantar mesej kat saya kata nak hantar malam tadi! Lainkali dah hantar emel baru cakap. Tak adalah orang tertunggu-tunggu buah tak jatuh!

Emosi pulak tiba-tiba. Memang. Saya memang emosi bab tunggu-menunggu ni. Saya tak suka menunggu.



Tengok, sebab engkau lambat emel, saya tidur lambat, jadi terlajak tidur.

ALL YOUR FAULT

OK. Ni dah lebih-lebih haha! Tidur tadi topup untuk seminggu. Bestnya tidur. :p



Best!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?