Tuesday, May 31, 2011

Birthday Girl

for the first time ever, someone made a video as a birthday present for me. Takde pun gambar saya dalam ni hehehe... but gambar my nampyon and my boys je la. hehe. Terharu giler okayy bila tengok video ni. Senyum dari awal sampai habis sebab gembira sangat. Sangat-sangat suka video ni. Terima kasih kepada Nyssa sebab buat ni utk saya. I love you!!! muahhhhh~!!!! 

Ni pulak dari Ainaa... awww....gambar my nampyeon and wish. Suuuuuuuuuuuukaaaaaaaaaaaaa sangat2!!!!
First time okay dapat wish macam ni!! :') 



yang ni pun Ainaa bagi jugak.. hehe..i love yg part "YOU !! COME TO MY ROOM!"
hahaha :P





Terima kasih kepada semua yang wish happy birthday utk saya, kat fon, twitter, and facebook. Walaupun facebook saya tengah demam (tak tau kenapa tak leh post komen, like etc), tapi saya jawab jugak..wlupun kena guna handphone. hehe. Terima kasih semua... !!!!







Shoutout to my kembar kehkeh Julle yang juga birthdaynya hari ni. 

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?