Friday, May 06, 2011

Dedication

Entri ini didekasikan kepada Mak saya yang tersayang.
Pn. Norizan Mohd Shariff.
HAPPY BIRTHDAY MAK!
Semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dirahmati Allah.
Saya sayang mak saya. 






Side story: Tadi dalam pukul 7, saya ambik telefon, nak jadi orang pertama yang wish birthday kat Mak. Saya pun call. Beberapa saat kemudian kedengaran suara bukan Mak saya menjawab. (Adik saya). Saya macam terkezut sedikit. Adikku kata Mak tengah driving. Eh? Driving nak pergi mana? Beli nasik lemakkah? Saya pun kata OK dan letak telefon. (dalam fikiran ingat nak call balik lepas tu)
Lepas keluar masuk bilik berfikir, baru saya teringat, hari ni hari Jumaat. Kerja. Saya je cuti. (exam). lol!! Patutlah adikku cakap Mak tengah driving. Pukul 7 memang timing Mak pergi kerja. hahahahaha..Macam mana boleh lupa? Adoilah. :P

Eh..cepatnya dah Jumaat. Esok Sabtu. Last paper. 
The last paper ever!
Paling paling paling terakhir!
fuh..
Marilah kita berusaha!
figthing!!


Nowplaying: SHINee Girl. Best dgr lagu ni pagi2.. refreshing. hehe.
Breakfast: Chipsmore 2 keping. sobs. Milo/teh pun takde.

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?