Tuesday, June 07, 2011

0330-Secret Garden-Fiction

haha. Ye. Saya baru dengar 0330 harini. Secret Garden pun baru tengok harini. Fiction dah dengar dah sebelum harini. Sebenarnya saya tak minat nak dengar 0330 ni mula-mulanya, sebab saya tak berapa minat U-KISS. Saya pernah dengar lagu2 U-KISS yang lama...not my taste. So terus abaikan je kumpulan ni. kesian. sorry. Lepas tu kawan saya merekomenkan saya untuk dengar lagu 0330 ni. Saya ingatkan lagu dia sepesen dengan lagu2 yg saya tak minat tu, rupa2nya lain betul. Sedaplah jugak bagi telinga mendengar. ^.^

Secret Garden pulak, saya pernah tengok kat SBS/OneHD. Tengok tengah2. tak faham jalan cerita. So tadi, saya tengoklah episod satu. Best2. Dahlah ada Hyun Bin..suka suka suka. Tapi karakternya masih ala-ala watak dia dalam cerita My Lovely Samsoon. Pernah tak dia berlakon jadi watak gila2? hurm... tak sabar nak tengok episod 2~

Fiction pun sebenarnya saya tak de pun nak dengar secara sendirian berhad..ceh ayat. Entah, tak tau la nape rasa mcm malas nak dengar lagu band lain. haha. Boleh pulak. Saya dengar ritu masa tengok Music Core (sbb Onew and Minho jadi MC). Hm. best jugak lagu ni.

Kata minat k-pop, k-drama tapi ketinggalan zaman. apalah.. hahahaha

OKlah. sekian k-drama/k-pop update untuk harini.

Nak tengok Baby-face beauty, Lie To me, running man lalalalala~

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?