Wednesday, June 08, 2011

Dapat stuffed toys; Angry Bird

Hai. Saya kat kampus ni. Dah lebih kurang sebulan tak jejakkan kaki ke UTeM. Ada perubahan yang saya nampak. First sekali, kat pintu masuk ada sign : Zon bebas Asap rokok..something macam tu la ayatnya.  Kalau ada orang merokok lagi camne? Kena dendakah? Lepas tu, saya dah nampak junior-junior. Semua muka innocent lagi.. ceh..macam lah senior muka jahat. =P Masing2 gantung kad matrik kat leher. Bagus, bagus. hehe. Yang tak pakai kad matrik tu, senior lah tu. XD

Anyway, jom masuk topik. Saya dapat dua patung Angry Birds! Pertama sekali, my Along bagi. Angry Bird warna putih, yang power dia ialah bila kita klik, nanti keluar telur berbom. Yang stuffed toy ni takdelah kuar telur. haha. Comel~ Terima kasih Along!

Yang kedua, baru dapat semalam, bukak2 laci nampak ada Angry Bird warna kuning yang kalau kita klik dia jadi laju tuh. Angry Bird kegemaran saya~! hehe! Terima kasih Liza dan Ros. =) Tak sangka korang betul2 bagi.   sukaaaaaaaa sangat. hehe.

Dah dapat patungnya, myb lepas ni lebih semangat nak habiskan level? haha.

kurang dari 2 jam nak jumpe supervisor. Nervousnyaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?