Friday, June 10, 2011

Membeli belah di Jaya Jusco

So pagi sampai tengah hari tadi saya tak bukak Secret Garden dan berjaya dapat hasil yang sungguh menggembirakan hati berkaitan PSM. Yeahhhh!! So petangnya saya pun nak celebrate dengan keluar pergi Jaya Jusco (JJ). Sebenarnya nak pergi beli barang nak makan..tapi sebab malam semalam ada seorang kawan SWM saya bernama Steph telah mempamerkan sesuatu yang sungguh menggoda jiwa raga beta, saya terpaksa menukar destinasi dari Mydin ke JJ sebab benda yg steph pamerkan tu hanya ada dijual kat kedai yang berada dalam JJ. Faham tak ayat berbelit saya? haha.

Meh saya terangkan. Sebenarnya plan nak pergi Mydin beli barang, sebab murah dekat, etc etc. Tapi semalam steph tunjuk DVD SHINee The !st Concert in Tokyo yang dia baru beli berharga RM29.90. Dia kata dia beli kat Kedai buku Popular. Kat Mydin takde kedai Popular, so saya pun tukar lah destinasi membeli belah. haha. Sebab nak beli DVD tu. XD

Tambang bas beza 50 sen je dengan Mydin. JJ jauh sikit so camtulah. sebab tu selalu pergi beli kat Mydin. Anyway, sesampainya saya kat JJ tuh, saya pusing2 dalam JJ tu carik mesin ATM. Sebab jarang pergi JJ, saya selalu lost nak carik mesin ATM adoilah. Dah masuk dalam, pusing2, tak jumpe, pergi keluar balik, masuk ikut deretan restoran fast food. hahaha. Ada mesin ATM Maybank situ. Jenuh cariknya.

Dah ada duit, saya pun pergi ke destinasi pertama. Tujuan utama. Popular. Yeahhh~!! Popular dalam JJ kat tingkat satu. Saya pun naik tingkat satu. Satu lagi hal. JJ ni, susunan kedai dia agak serabut sikit. Serius lost jalan dalam JJ (sayalah). Lepas buat pusingan baru jumpa Popular tu. Dahlah kat belakang dan tersorok. T.T

Sampai2 je kat Popular, saya terus pergi CD section. Section Korea. Carik2. Nampak SS501, Super Junior,  4 minute, OST je banyak. Takde ke DVD SHINee? dah nak kecewa dah. Lepas selak2 satu satu DVD akhirnya ada jugak satu DVD SHINee kat situ. Terus berbunga-bunga hatiku. Macam tinggal satu tu je. Huhu. Cepatnya dah tinggal satu! Nasib baik saya dapat satu. =')


Nilah dia. My first SHINee goody. =)


Lepas ni taknak beli apa2 dah. Save duit utk showcase. wuuu~
Can i keep my words? 
tunggu dan lihat.
Boleh kot.
hehe.


p/s: Best tgk DVD tu! Rasa macam nak pergi je konsert tu. Nak jerit2 bersama2. Nak nyanyi sama2. Nak nangis sama2. Nak lambai2 lightstick sama2. huhu..

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?