Tuesday, August 02, 2011

K-pop Flashmob Malaysia

Wew, meremang bulu roma tengok video Dreamstage Korea Global Flashmob Malaysia. Especially bila tengok ramai-ramai dance Lucifer dan Ring Ding Dong. waaaaaa kalau saya join sekali haritu mesti best. Tapi minggu tu balik kampung. Dan kalau saya join pun macam jadi pemerhati je. Isnin-Jumaat busy latihan Industri, bila nak praktis semua dance2 tu? 


Anyway, saya merasa gembira tengok mereka excited dance semua lagu. Bukan senang, saya tahu. Nak dance SHINee -Hello pun berzaman baru dapat semua steps. Tapi Hello tak masuk list la pulak.


Kalau ada lagi next time, best jugak kan kalau dapat join sekali hehe. Saya terbaca, ada orang macam bagi cadangan nak buat SMTOWN flashmob. NAK!!!!! Hehe.


K la, here's the video. Click to view on youtube!



You guys daebak!!
SHINee World Malaysia daebak!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?