Wednesday, August 10, 2011

Tengok Harry Potter Finale Percuma

Saya ingin mengucapkan menuliskan terima kasih kepada Nuffnang dan Tanjung Golden Village (TGV) Cinema kerana memberikan 4 tiket wayang percuma kepada saya sempena hari lahir saya yang lalu. Sesungguhnya inilah kali pertama saya dapat tiket wayang percuma. Dapat empat pulak tu. Woohoo!

Tiket-tiket yang sangat preciousssss.


Harry Potter and The Deathly Hallows part 2 telah terpilih untuk ditonton. Dan lokasinya pula ialah TGV KLCC. Plan nak tengok yang pukul 11 punya tapi saya salah bajet masa jadi terpaksa tengok yang pukul 1 punya. Harry Potter memang awesome!!!! *orang yang duduk sebelah kanan saya boleh pulak tidur. Dia tak minat HP kot, teman gilrfriend semata-mata*


Ini juga merupakan kali pertama saya berjumpa dengan my madu, Nuha. Kami berkongsi suami iaitu Onew. hehehehe. Selama ni duduk chatting je dalam SWM/fb/msg. Haritu akhirnya kami berjumpa. Saya serius nervous nak jumpa beliau. Yelah, first time nak jumpa kawan yang kenal kat internet. Mak, Abah, kakak semua bagi banyak kata-kata nasihat lepas saya bagitahu saya nak jumpa kawan online. Saya faham dan saya terima nasihat mereka. Saya dah sedia nak menghadapi sebarang kemungkinan lol.

Masa dalam ktm, dah sibuk fikir apa nak buat masa jumpa si Nuha tu. Adakah patut malu-malu? Atau terus tak malu dan buat macam biasa? Atau awkward? Atau biar dia start dulu? Banyak nak fikir hahaha. Sesampai je di KL Sentral, Nuha suruh saya tunggu depan McD. Kuingatkan dia carik novel nak beli kat kedai buku, rupa-rupanya dia stalk saya depan toilet sebelah mcD. Tak Aci!!!

Nampaknya Nuha seperti malu untuk meng-approachku, maka terpaksalah saya yang memulakannya. No awkward, no malu-malu, saya terus suruh dia datang dekat saya cepat sebab saya nak cepat beli tiket LRT dan nak tengok HP. hahahaha. Dengan muka yang sungguh tebal walau tak pakai mekap. Entah mana datang sifat tak malu tu..entah. Tapi bagus jugak. Karang dua2 awkward lagi susah. XD


gembar depan sliding door komuter. Motif gambar. Tiada motif.




MVPs


Mana lagi 2 tiket free? Sedekah kat my kakak, sebab dia yang tolong ambilkan tiket ni. hehe. Thank you Along!

p/s: kalau dapat i-pad free utk birthday next year best gak kan? Galaxy S II ke.. perghh...

2 comments:

  1. :( FLAMERS NK MENYENLITTTTTTTTTT :(

    anyway beshnye dp tiket freee....

    ReplyDelete
  2. hi flamer! hehe. memang best! rasa nak lagi tiket free :D

    ReplyDelete

Do you have something to say?