Saturday, October 08, 2011

Zzz to this, in a good way

Recently i have been blogging about the drama I'm watching currently which is Heartstring. Dah tengok sampai episod empat dan sekarang berada di episod lima dan saya suka! 

Kalau tengok k-drama pasti kita akan dengar OST-OST dia yang AWESOME kan di belakang adegan2 sedih, suka, duka, dan lain-lain. OST drama ni best juga! Salah satu lagu yang telah menarik minat saya untuk dengar mode "replay" ialah lagu ni : 그리워서 -guriwaseo- (sp?) Artis ialah CN BLUE, saya rasa Yonghwa nyanyi the whole song. Homaiiii lagu ni sungguh membuai jiwa, kalau dia nyanyi kat persembahan, saya rasa nak lambai2 tangan dan goyang badan ke kiri ke kanan ikut melodi. T^T Kalau dengar masa mengantuk boleh tidur ni, memang serius sedap je dengar. Walaupun hanya faham 0.01% je makna lagu ni tapi melodi dan suara penyanyi dia dah cukup buat saya gembira. 

Kepada CN BLUE especially Yonghwa atau siapa2 yang nyanyi lagu ni; 

TERIMA KASIH SEBAB NYANYI LAGU NI DENGAN SANGAT SEDAP! =')

Jemput dengar, duduk sambil peluk bantal atau baring sambil tarik selimut.



p/s: lagu ni telah teman saya masa basuh pinggan. =)


No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?