Tuesday, February 25, 2014

Datang & Pergi

Sekarang ni,di waktu senggang, aku lebih gemar tidur, menonton tv atau makan sambil menonton tv. Dulu kalau waktu terluang saja, sibuk nak buka YouTube cari video terbaru kumpulan Kpop kegemaran. Sekarang, aku macam tak kisah je. Dulu, setiap tweet pasal Block B ke, SHINee ke pasti aku belek satu-satu. Sekarang ni aku rasa nak  unfollow je fanaccount banyak-banyak tu sebab bukannya aku tengok pun gambar/ video yang dipostkan. Aku dah unfollow banyak dah sebenarnya. K-drama pun aku tengok kalau ada je. Dah tak kisah tengok sampai habis ke tak.

Mungkin era aku minat K-Pop dah semakin berkurang Dan  menghilang macam masa aku hilang minat pada Conan dan F1.

Aku masih suka K-Pop tapi aku takkan spazz macam dulu lagi. Those days are over for me. Tidur & rehat lebih berharga.

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?