Sunday, February 02, 2014

Mid Valley outing

Tajuk wayang: Jangan Pandang Belakang, boleh?
Harga: Rm15
Thank you: Encik N

Review: Baik tak payah tengok. Sesungguhnya saya sangat kecewa dengan movie ni dan harga tiket yang dibayar sangat tidak berbaloi sekali walaupun bukan saya yang bayar. Bukan contoh movie yang ideal untuk first date *slapped* Plan awal nak tengok Frankenstein (adakah ini movie ideal untuk first date juga? Lol)  tapi tiket dah habis. Dang. Encik N kata "marilah sokong industri filem Melayu." Tetapi bagai kawan makan kawan, hampir semua adegan yang konon buat saspens terkejut2, hanyaku pandang dengan pandangan sinis. Kalaupun aku ketawa itu hanyalah ketawa terpaksa oleh lawak bodohnya yang tak lawak. Unsur seram hanya 0.0000000001% sahaja. Atau saya dah tak takut tengok cerita seram?

Saya sangat mengantuk tapi saya gagahkan mata takut2 Encik N ada nak komen pasal adegan2 dalam movie tu. Penonton lain punya gelak teruja tapi aku macam ... apebendalah aku tengok ni.

On a side note, I am still awkward towards Mr N. Poor him. My awkwardness is killing me to be honest. It is embarassing. I'll try to lessen it. And put up a more fresh voice instead of sleepy one in phone. LOL. Not used to talking on phone for that long. I am lazy to talk tbh. Helpless. Hahahaha.


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?