Thursday, February 18, 2010

Pelawatku sudah melebihi 100!! *gembira*

Sejak blog ini mula beroperasi iaitu pada 020210 (lawa tarikh...woo), jumlah pengunjung yang datang melawat adalah sangat sedikit ataupun hampir tiada walaupun promosi sudah dijalankan di Facebook, Twitter dan lain2. Perasaan untuk memblog memang membara terutama selepas menjalani kursus asas blogger anjuran UTeM...walaupun diri ini dah ada 4 blog waktu itu..ya..EMPAT blog...saya pun kagum. Jangan tanya apa saya buat dengan banyak-banyak blog itu...mereka masih dalam perancangan...ADA CADANGAN..? =_=!

Anyway...semenjak kawan saya Najiahtul Syafiqah Ismail...(saya sebut nama anda...bangga tak..?) mempromosi GengBlogger di twitter miliknya yang kebetulan saya buka twitter masa tu, jadi saya pun join la group ini. Nah hasilnya. Traffik di blogku meningkat! Dan hari ini dengan bangganya dah melebihi 100 orang! YAYYY!!! TERIMA KASIH KEPADA NAJIAHTUL SYAFIQAH ISMAIL KERANA PROMOSI GENGBLOGGER KEPADA SAYA. DAN TERIMA KASIH GENGBLOGGER KERANA BAGI SAYA PELUANG PROMOSI BLOG SAYA! (Saya tahu ada blogger lain yang pencapaiannya lebih hebat...tapi saya tetap nak berbangga dengan diri ini)

Saya juga ingin mengucapkan terina kasih kepada semua yang sudi membaca, menjenguk, menerjah, melihat, blogwalking, jalan2 dan apa2 jua cara sekali anda datang ke sini. Terima kasih sebab datang. Saya sangat suka..hehehehehehehe(kita hendaklah memuliakan tetamu).


Hm..hari ini ada dua post saya yang berkaitan dengan artis. Saya teringat kata2 penceramah Kursus Blog haritu, Dr Buhairah... blog yang paling ramai orang tengok ialah blog yang berkaitan dengan artis dan gosip. Kalau nak diikutkan, betul juga apa beliau cakap(memang betul pun, sebab dah terbukti)...memandangkan hari ni, saya tulis pasal A'ST1, artis dari Korea....saya tahu ramai yang tak kenal, saya pun baru nak berkenalan dengan mereka (dah bubar dah pun group ni..tak sempat nak berkenalan lebih lanjut.. ='[ ). Hari ini bilangan pengunjung blog saya ialah rekod peribadi paling tinggi setakat ini, melebihi 25 orang! Saya tahu, ada blogger lain yang lebih hebat...maka saya akan merendah diri (saya tetap gembira). Saya pun tak pasti kenapa blog saya meriah hari ni. Adakah sebab saya dah post 3 entries?? (rasanya itulah sebabnya yang utama..)

Tak kisah la sebab apa pun anda melihat blog ini. Yang pasti saya gembira kerana anda sudi melihat. =)



TERIMA KASIH!

9 comments:

  1. tahniah! saya pernah rasa benda yang sama :D

    ReplyDelete
  2. lol , tahniah .
    rajin2 lagi pasni..
    hehehe

    ReplyDelete
  3. luvly mya: tq...
    Aus: saya akan berusaha! =)

    ReplyDelete
  4. congratz
    pasni target 1000 visitors lak
    =D

    akihiko

    ReplyDelete
  5. YA!!! hu..lambat lagi kot nak mencapai nombor itu.. 0_0

    ReplyDelete
  6. hai!!!!haha....bangga ke???haha..gembira jek... tahniah!!(◡‿◡✿)*゚’゚・✿

    ReplyDelete
  7. najiahtul syafiqah sudah tiba!!! (sila bangga) haha..terima kasih...terima kasih.. =)

    ReplyDelete

Do you have something to say?