Sunday, May 09, 2010

Contest Senyuman Paling Menawan

ini gambar penganjur


Ini kali pertama saya menyertai pertandingan yang dianjurkan di blog. Sahabatku Fajar yang telah ajak saya masuk pertandingan ini dengan menge"tag" nama saya di post terbarunya. Pertandingan ini bernama ---Contest Senyuman Paling Menawan--- Cukup menawankah senyuman saya?? Mari kita lihat!


Kenapa saya suka senyum? Sebab kalau kita senyum nanti sedap je mata orang memandang. Orang akan tengok kita ni seperti peramah dan ceria orangnya. Senang nak didekati...betul ke..?? Kalau muka masam je nanti orang ingat kita ni macam bad mood je, susah orang nak approach kan? Bak kata pepatah.... First Impression itu penting. Senyum juga ialah sedekah, dapat pahala kalau senyum. =)

Kepada mereka yang ditag, saya menyeru anda untuk menyertai pertandingan ini ye...
1. Along
2. Nurul
3. Adam
4. Jia

Senang je syarat2nya.

---contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.

---Postkan SATU GAMBAR anda dengan senyuman paling menawan.

---Gambar berseorangan...takde orang lain di samping anda atau di belakang atau di mana2

---Mesti jadi follower kepada penganjur pertandingan

---Sediakan entri khas dan hantar link kpd penganjur

---tag minimum kawan 4 orang dan mereka tahu mereka ditag
---tarikh tutup penyertaan 20 mei 2010..

---Terangkan kenapa anda suka senyum

hadiahnya dirahsiakan oleh penganjur tapi katanya hadiah best woo!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?