Saturday, May 08, 2010

A Date with Kim Bum!! OMG

Siang tadi saya menonton siaran KBS World. Program Entertainment Weekly kalau tak silapnya. Menunggu-nunggu kalau ada update pasal my favourite Korean boy band- A'ST1 tapi tiada. Kecewa. Tapi saya teruskan juga tontonan, manalah tahu ada update tentang artis2 Korea lain yang saya minat. Kemudian, ada tunjuk pasal update pelakon Boys Over Flowers yang saya rasa paling comel---Kim Bum. Hm. Nak cerita apa ni..?? Rupa-rupanya KIM BUM ADA PROGRAM "A WORLD DATE WITH KIM BUM!!!!!" Maksudnya ada beberapa peminat dapat date dengan Kim Bum! Saya terus teruja. ada ye program macam ni....????? Seronoknya!!! Nak jugak!!!! >_<

Saya pun terus Google untuk cari info tentang WORLD DATE WITH KIM BUM itu. Ada LIMA peminat bertuah terpilih dari
ASIA TENGGARA yang khabarnya KIM BUM yang pilih sendiri (lepas mereka hantar penyertaan lah kan...KENAPA SAYA TAK TAHU TENTANG PERTANDINGAN INI????).

Ada syarat2 juga yang perlu dipatuhi untuk join contest tu (contest ke ye..kira macam lucky draw la kot..huhu). Antaranya mesti boleh cakap in English, umur lebih 20, tinggal kat Asia Tenggara dan sesuai untuk program tu.

Wah....mesti sangat best dapat berjumpa dengan Kim Bum. Dapat jalan-jalan sama2 kat Korea pulak tuh....bestnya.....jealousnye......Kim Bum siap masak, nyanyi, bagi hadiah, pegang payung, amik gambar dengan mereka...Sangat BERTUAH! Untuk melihat sendiri date Kim Bum dan keseronokan peminat2 bertuah tontonilah video ini.



Hm...Kalau A'ST1 ada buat program A WORLD DATE WITH A'ST1 mesti saya nak join. Huhu.

p/s: Pertandingan ini dah ditutup penyertaannya. Pemenang2nya pun dah diumumkan seperti dalam video di atas. Kalau anda nak masuk pertandingan lain, yang sama waktu dengannya rajin2lah bukak KBS World untuk tengok aktiviti2 terbaru.

2 comments:

  1. what the?? apsal ak pun xtw??... wahaha.. ko lbey advance ye skrg
    btw, ak tag ko kt entry ak.. hehe.. lupe nk mntk izin dulu b4 tag.. sila2 la singgah tgk entry aku tuhh
    huhu

    ReplyDelete
  2. siapa yang tahu tu memang sangat...sangat..sangat advanced laaa...kita kena lebih berusaha haha

    ReplyDelete

Do you have something to say?