Tuesday, June 29, 2010

Ahli baru dalam poket atau beg ^^

I-phone 4 memang mengujakan.
Blackberry memang memikat kalbu.



Teruskan bermimpi je, Afiq. Tak akan dapat punya. ='(



Tak apa! Walaupun bukan i-phone atau Blackberry, saya dapat apa yang saya mahu dalam telefon bimbit ini! Boleh telefon, boleh mesej, boleh tangkap gambar, boleh main lagu, boleh biru gigi, boleh rakam video...memang apa yang saya idamkan selama ini!


Gambar pertama yang ditangkap untuk uji kamera boleh tangkap gambar ke tak. ini bukan talipon saya ok!






Gambar bukan pertama yang ditangkap. Nak tunjuk bunga-bunga kembang mekar di taman ayahanda. ^^



Harganya memang amat berpatutan. Masuk betul-betul dalam bajet awal saya. Lagilah saya gembira hoho.


p/s: Lepas ni bolehlah letak gambar lebih banyak dari biasa dalam blog. yay!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?