Wednesday, November 24, 2010

Hello, Hello!

OK. Pertama kali saya dengar lagu ni ialah di Channel OneHD. Pertama kali dengar lagu ni dah rasa macam "Wah, sedapnya lagu ni! Lemak berkrim! Superb! Awesome! Catchy!" Pertama kali dengar terus suka. Suka! Suka! SUKA!



Lepas tu saya pun pergilah menjelajah laman sesawang Google untuk mendapatkan lagu ni. Saya betul-betul mendambakan lagu ni. Saya tak dapat tidur kalau saya tak dapat dengar lagu ni.




Lepas dapat je lagu ini dalam genggaman, terus dimainkan berulang-ulang kali. Tanpa henti. Lepas dah berhenti, tekan play balik. Lagi. Lagi dan lagi. Sampai rasa puas walau belum puas. Kalau malas tekan play, saya buat dia replay sendiri. yes. Addicted oh! Berhenti dengar pun sebab nak tidur. Atau sebab handphone dah panas. Atau sebab telinga dah penat. Telinga pun penat okey dengar lagu lama-lama. 



Siap letak videoklip lagu ni dalam handphone bagai sebab nak tengok aksi-aksi comel SHINee masa buat persembahan. Saya suka! Tiba-tiba rasa nak berkenalan dengan SHINee. Onew sungguh hot, kan? Ada satu persembahan aksi Onew sungguh menggoda dan saya tergoda. Sorry Jang Moon. Siapa suruh dah lama tak tweet saya? hehe.


SHINee yang nyanyi lagu Hello yang sungguh addictive ini! Onew yang paling kiri. ;)



Lagu ni masih bermain dalam otak walau tak dengar MP3. Fuh..hebat penangan lagu ni. Dia tak nak keluar dari kepala. Sentiasa je ada. Nak study pun tak aman keh keh keh.



Saya suka part 1.21 Taemin punya skaf terpeleot dan dia betulkan dengan senyum. Haha. Kenapa mesti skaf dia terpeleot depan kamera? Takpe2, saya suka sebab dapat tengok aksi natural dia. =)



Hello! Hello!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?