Friday, December 10, 2010

Hai, saya update ni!

Saya masih "berkelas" di cuti semester ini. Ada kelas masa cuti semester tak kira cuti la kan? =(

Tinggal seminggu lebih lagi nak habis kelas.

Saya nak cuti!

Saya nak relax!

Saya nak duduk rumah!

Saya nak makan cheese tart! Ni semua pasal Mak punya status fb. ='(


Banyak benda nak tulis kat blog tapi tak tertulis. YouTube lebih menarik perhatian sekarang ni. Hish semut ni takde tempat lain ke nak bersiar-siar dari kat lappy. Entah kenapa sekarang banyak semut. Siap ada 3, 4 ekor masuk dalam skrin mp3. Semut, kok iye pun nak dengar lagu, kat skrin mana boleh dengar haihh..geli geleman je dengar lagu tengok ada semut kat skrin. Menjengkelkan tahu! Risau je kalau semut masuk telinga..eikk..

Malam ni nak tidur awal. Semalam tidur lambat sebab buat assignment. Wah...ada assignment...! Nak cari 3 baris command pun 2 jam. huh. 


The Warriors Way best tak? SHINee nyanyi OST dia. Best lagu tu...dah dengar banyak kali tanpa gagal kehkehkeh. Tapi takde la pulak video SHINee nyanyi lagu tu kalau tak boleh letak. 


Ni ada sikit gambar apa saya buat kat kampus masa cuti. Takde gambar saya. Cuma gambar benda yang melibatkan saya.


 Pergi kursus ni dapat buku free. 
Tebal. 
Ada dua. 
Berat. 
Banyak tulisan. 
Tulisan kecil




Biarpun anda mengantuk dalam kelas tapi tak boleh tidur lebih-lebih bila anda duduk depan sekali. *ehem2* jadi masa saya mengantuk saya melukis. Ini salah satu lukisan mengantuk saya. Itu potret talipon bimbit saya. talipon bimbit!




Benda ni la dok godek setiap hari. Nama dia packet tracer. Simulation untuk configure router switch etc etc. Malas nak terang lebih lanjut korang bukannya faham.



Selamat berhujung minggu!


No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?