Friday, November 05, 2010

Ruangan komen yang boleh reply

Saya suka tempat komen baru saya sebab ada button reply. Ada banyak function lain lagi tapi yang paling saya suka ialah button reply tu. Kalau nak balas komen orang senang la, cuma tekan button reply nanti bawah komen orang tu akan keluar reply kita. Tak payah susah-susah nak taip nama orang tu kalau nak balas.



Tengok, best tak? Siap boleh "like" bagai. Untuk pengomen yang takde akaun Disqus boleh letak gambar default tapi masa saya nak buat ada problem jadi hanya ada gambar admin je la setakat ni. Pengomen nanti saya letak gambar default. Kalau anda tak suka gambar default yang saya letak silala buat akaun Disqus ni juga ye.

Siapa bakal jadi pengomen pertama yang guna sistem komen baru saya? Hehehe...Komen, jangan tak komen! Setiap komen sure akan direply punyalah! XD

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?