Monday, January 03, 2011

Live Music and Live Fireworks

Pada suatu malam yang gelap disertai angin sepoi-sepoi yang mengacah-acah untuk hujan, saya dan keluarga telah menikmati makan malam di 


di Kompleks PKNS Bangi




Dengar persembahan nyanyian secara langsung. Ni salah satu lagu yang dipersembahkan.






Tengok bunga api secara langsung. Berada di bawah bunga api masa bunga api dilepaskan di langit hitam bila jam 12 malam. Pengalaman pertama dalam 21 tahun hidup! 






*********************


Masa tengok Live performance tu teringat kat SHINee. Bestnya kalau yang nyanyi depan tu ialah SHINee. Dahlah boleh request lagu. Kan best kalau SHINee nyanyi lagu yang saya mintak. Kenapa saya teringat SHINee? Sebab esoknya (1/1/2011 dan 2/1/2011) SHINee buat konsert kat Korea. Sebelum tu mereka dah buat konsert pertama kat Jepun. Of courselah saya tak dapat pergi kan...jadi hanya dapat berangan dan bermimpi je. T_T


Masa saya tengah tulis ni ada konsert apa tah kat area rumah sewa ni. Lagi sekali berangan kalaulah itu SHINee punya konsert kan best. Boleh pergi. Haihh... *sempena apa ntah konsert kat area rumah sewa ni..musykil jugak*


Esok nak pergi carik majalah YS dan E-pop. Ada kalender k-pop. Sebelum ni tak pernah dengar pun pasal majalah tu. *sebab cuba untuk menjimat duit*. Tiba-tiba ada seorang kawan ni pergi promote majalah tu. Pergi cakap  macam2 yang menggoda saya untuk beli...tak boleh jadi ni. Saya ni dahlah senang nak bersetuju kalau dipujuk dengan berkesan. Harap-harap jumpa majalah tu. Kalendar saya sekarang ni formal sangat hahaha....



SHINee cepat datang Malaysia buat konsert!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?