Thursday, December 23, 2010

Banda Hilir (gambar)

Masa awal-awal cuti semester hari tu, kami sekeluarga pergi jalan-jalan di Banda Hilir, Melaka. Kehkehkeh. Macam dah takde tempat lain nak pergi. Tak, saya tak bermaksud menghina tapi... saya kan belajar kat Melaka sekarang ni...saya masih mempersoalkan destinasi jalan-jalan tu. huh. Takpelah. Sekurang-kurangnya ada pergi jalan-jalan dengan keluarga. Saya pun bukannya selalu pergi situ pun kalau duduk kat rumah sewa! Dengan keluarga dah berjuta kali pergi. *nampak kenapa saya mempersoalkan detinasi jalan2?*



Senja di Banda Hilir







 Malam di Banda Hilir. Hujan! Pokok-pokok berlampu.




Nak masukkan lagu sebab teruja dah tahu macam mana nak masukkan lagu kat entri tapi untuk entri ni nak letak lagu apa? hihi. Nyanyilah lagu dondang sayang sendiri. :)

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?