Wednesday, February 02, 2011

KRU dengan penampilan baru

Semalam saya baca surat khabar. Nampak cerita pasal KRU nak keluarkan lagu baru dengan muzik video baru. Apa-apa hal saya tengok gambarnya dulu sebab saya suka tengok  gambar dulu, baru baca apa ceritanya. Kelihatan Edry dan Yusry ber"guy-liner". Saya tak tahu Norman pakai guy-liner ke tak sebab dia pakai specs. Guy-liner tu celak, tapi untuk lelaki. Perkara pertama terlintas di fikiran ialah: Eh, dah macam Idol-idol Korea pulak gayanya ni!


nampak tak mereka pakai guyliner? meh saya besarkan hik hik



Huh.. guyliner..


Kemudian, saya pun baca artikel tu tulis pasal apa. KRU nak keluarkan single baru, tajuk lagunya Ganas. Oh! Jadi penampilan kena ganas juga. Dan katanya nak buat muzik video ala-ala K-Pop. Hah! Betullah tekaan saya masa tengok gambar!





KRU nak buat stail macam ni kot..


Macam menarik je nak tengok muzik video ni! Mari kita sama-sama nantikan kemunculannya!


Edry dan Yusry nampak macam vampire. ooopss!!




No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?