Tuesday, February 01, 2011

Le Tour de Langkawi -Banting>Tampin

Entri ini banyak gambar. Biar gambar yang cakap sendiri boleh? Macam "rajin" pulak nak tulis malam ni. Bak kata omputeh: A picture speaks a thousand words. Saya tambah sikit-sikit je lah.

banner



Ini maksudnya 25m sebelum garisan penamat



Tampin. Garisan penamat.


Podium. Kalau dapat bergambar atas podium lagi best!


 gambar depan podium pun jadilah



ingatkan bila pergi kat van dapat goodies free, tapi takde pun :(




masa pembukaan ada persembahan silat. Tak tahu silat apa



eh, budak ni cam tau je saya snap gambar! haha!




ada budak kecik woh!!



sila tafsir gambar ni sendiri ye!



beraksi!




tarian pulak!


warna-warni bajunya!





MC promot jersi. Tengok je, tak boleh pegang k!




Ah, Ni! Pelumba-pelumba dah sampai! Amat laju! Tu pasal gambar blur!




Dah kurang laju..haha!



Lagi kurang laju.



Perlahan. kah3..



Mari tengok siapa menang



Siapa ea?



Entah. XD





Sesungguhnya saya amat tidak suka payung biru bunga2 tu sebab menghalang pandangan saya dan kamera saya. Huh!


Payung biru! I hate you! XD Itu pemenang top3 atas pentas tu.




Pemenang seterusnya



gaya dia macam ahli bina badan pulak! kah3






saya menang! katanya mungkin.




SAYA MENANG!!




SAYA MENANG JUGAK!!


OK. Habis. Seronoklah jugak. Walaupun terpaksa berhimpit-himpit dalam ramai orang dan hujan lari-lari. Menyesal tak bawak baju hujan. Dapat kipas Proton percuma! 

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?