Tuesday, March 15, 2011

Berakhir exam TCP/IP dan penemuan baru

Mid Term TCP/IP dah berakhir! *gembira sangat* Seperti biasa, dewan seminar amat sejuk. Minta maaf Encik Radzi, kalau tulisan saya macam cakar kambing ayam. Sejuk sangat, sampai tangan pun rasa numb. At least saya dapat tulis atas kertas tu.

Ah! Blogger ni ada add font baru rupa-rupanya! Baru hari ni saya tahu! Saya ada tengok kat blog orang lain, font dia kat post macam2. Saya ingatkan dia guna cara yang ambil dari website lain! Tapi bila tengok macam ramai pulak yang ada font pelbagai kat blog, saya pun musykil la. Rupa-rupanya blogger dah advance ye! Saya pun tanpa membuang masa, godeklah kejap blog ni.. tukar tulisan..hoho. Akhirnya impian nak guna font selain font biasa tercapai jua :')

K la.. i nak merelakskan diri kejap. Pasni nak buat PSM. Mesti PSM rindu saya sebab dah lama saya tak belai dia :P

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?