Wednesday, June 22, 2011

Mimpi

Akhirnya semalam dapat tidur lena. Kelmarinnya, dua hari tak cukup tidur. Bukan sebab tidur lambat, tapi sebab mimpi dalam tidur. Biasanya orang yang mimpi masa tidur tak nak bangun-bangun kan kalau mimpinya best gila nampak macam real tapi mimpi saya ni bukan jenis mimpi yang begitu (kecewa). Bagi saya, yang merupakan seorang manusia yang tak bermimpi dalam tidurnya, bila mimpi datang rasa macam betul ke ni? Dan yang peliknya saya hanya akan bermimpi bila saya sedang stress, gelisah, nervous, cuak dan semua perasaan yang sama waktu dengannya. Pelik tak? Saya pun baru perasan keadaan ni. Saya ingat dulu masa pertandingan Wajadiri dah nak makin dekat, asyik mimpi training je dalam mimpi pergh. Dahlah training kat luar mimpi pun dah penat, ni nak training dalam mimpi lagi walaweiii... serabut kepala otak. stress! Hidupku hanya berkisarkan wajadiri je masa tu. Penat tahu.

Lepas tu dah tak mimpi. Baru-baru, yang dua hari tak tidur lena tu, yang hari pertama saya tenga bimbang pasal laptop yang menggila masa nak dekat demo pada penyelia. Timing perfect betul laptop tu tak nak bukak masa nak 30 minit lagi nak demo. Stress lagi. Nasib baik dapat buka lepas tu. Balik rumah, petang tu saya format laptop. Dah habis format nak tunggu dia update apa benda ntah. Lama pulak tu. Sampai tengah malam tak habis2. Biar je lappy tu habis update, pergi tidur. Ambik. Risau pasal laptop dibawa ke dalam tidur. Mimpi format laptop. Tak suka!!! >,<

Esoknya pulak baca news pasal SHINee half-confirmed nak buat show kat Malaysia. Banyak nak kena fikir pasal ni. Nak mintak kebenaran Abah (Mak bagi pergi hehe). Abah. apa2 pun terjadi Angah nak pergi jugak!! huhu. Nak kumpul duit. Nak pergi macam mana. Nak pergi dengan siapa. Nak tinggal hotel ke tak. Transport. blablabla.. walaupun belum confirm, dah sibuk fikir. Ingatkan tamat kat situ je. Tak sangka pulak masuk dalam mimpi jugak. Aihhhhhh.. lagi tak boleh tidur.

Sebab tak cukup tidur, badan rasa semacam je. Ni demam. huhu. Dari semalam demam. Dah makan panadol pun tak baik2 lagi. Nak jumpa Dr Lee. huhu. 

Report tak siap lagi, jap lagi nak hantar kat penyelia. adoi. Idea, ayat..mari datang kepadaku..

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?