Tuesday, June 21, 2011

Dock Baru!

Siapa-siapa yang follow twitter saya dan baca entri sebelum ni pasti tahu bahawa saya merasa sungguh kecewa apabila format laptop, dock kesayangan yang telah tiga tahun menemani hidup ini tiada. Dock tu apa? Pergi baca entri yang ini sekarang.

Lepas dah takde dock, hidup in denial, asyik mouse over kat top of screen je untuk klik icon. Tapi takde apa yang keluar of course la kan. Lepas dock tu dah takde, saya ada pergi surf internet nak cari macam mana nak carik dock tu balik. Mungkin sebab fikiran kusut masa tu, jumpa satu website yang cakap dock dia tak boleh recover lepas hilang, jadi saya pun berputus asa dan sedih. T.T

Semalam room mateku Ros bertanya pasal Dock tu. Dia kata dia nak jugak. Saya cakap, surf la kat internet mana tahu ada yang sesuai ituk laptop/ OS dia. Dia carik2, jumpa. Cool giler dia punya Dock! Lagi cool dari saya punya yang dulu! Haha! Terus tiba2 rasa macam ada sinar harapan baru. NAK JUGAK DOCK TU!

So pagi tadi saya pun Google la Dock2 yang ada. Jumpa satu. Download. Hasilnya~>>>


Dock baru saya! Hooray~!!!!
I'm alive again~! #gedik



Tadi main2 mouse over kat ikon weather.
Saya dah siap2 setting weather untuk Melaka. :D



Kalau saya biar pointer saya lama2 kat ikon tu, nanti dia keluar macam ni.
Ramalan cuaca untuk lima hari!
Menarik kan~!!!!!!!!!!!!
So cool!!!!


Yup. Mendung saja Melaka hari ni, pagi tadi hujan. Saya ni dah lah demam, hujan pulak tapi nak kena pergi kampus. So kena gagahkan diri bangun. keke.
Dia tulis harini Melaka bakal Thunder storms? hurm..

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?