Monday, July 25, 2011

Beast-ing

Sambil-sambil mencari coding untuk sistem yang aku tak tau kenapa tak jadi-jadi ni..kat office akuarium yang tak diberi makanan ni (bak kata seorang staf database yang aku jumpa haha)..aku bukak la lagu untuk didengar. Haritu dah download album terbaru Beast.. ye, aku download je.. kalau ada duit dan kalau aku jumpa kat kedai2 muzik nanti aku beli la albumnya lepas aku dah habis kumpul album SHINee. hehe. Sedap-sedap jugak lagu2 Beast ni kan? OK. Aku tak nak jadi B2uty. Sebab Beast dah 2 kali datang Malaysia, terbaru semalam. Kalau aku jadi B2uty nanti aku menangis2 sibuk membebel "kenapalah aku tak jadi B2uty awal2..tengok Beast dah dua kali datang aku buat tak heran je."

btw..aku mengesan suara macam Jonghyun dan Taemin dalam certain lagu Beast ni hahaha.

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?