Friday, July 15, 2011

Bye UTeM. Bye Melaka (FULL POST)

Entri ini ialah sambungan kepada Bye UTeM. Bye Melaka (TEASER).
Entri ini banyak gambar. Saya tahu orang lagi suka tengok gambar dari baca panjang2 kan? hehe.
Nak tulis pasal tiga tahun kat UTeM mesti panjang, jadi saya ambik beberapa gambar yang perlu sajalah okeh.. ini merangkumi tiga tahun di UTeM. Flashback!

berpantai-berbbq bersama Networking peeps. Ni masa tahun dua..



sorry geng2 kat belakang tu tak jelas gambar korang kekeke..



masih di pantai..



Ni tahun 2 jugak kot. Kat pondok wakaf FTMK~ woohoo~



Ini masa pertandingan UTeM Cisco Skill Based Competition. =)
Saya nampak kurang tembam di sini. wuuu



Ini kat Pusat Persatuan Pelajar bersama silat cekak hanafi mates. Masa Wajadiri Kedah.



Wajadiri Kedah. Aku rindu korang. Sobs.



Motif gambar ini ialah bergambar dengan MHHR. hehe. Ni kat Kedah dah. Tengok saya pakai baju silat! 



Ini masa birthday party Ija! 



Tunggu bas yang tak kunjung tiba. ahahaha...second last day di Melaka.



masih tunggu bas. 



Bergambar depan bangunan FTMK last day di UTeM




Jalan-jalan Melaka with housemates



with jiran sebelah bilik haha! Ayu



kat tempat tunggu bas di Kampus Industri. (tahun 1). Lollipop tu Cik Ida bagi. Tak ingat kenapa. ahaha..



Sesi latihan silat. =)



dengan bebudak silat kat tepi pantai. Omo! Saya pakai beg adidas tu! Waa rindu..



Wajadiri Sarawak. ^.^ Patutnya tak boleh bergambar kat sini tapi takde orang nampak so kitorang pun ambik peluang. ngeh ngeh ngeh


Wajadiri Sarawak. My first wajadiri.


Nak compilekan tiga tahun punya cerita dalam satu entri memang tak muat. Gambar2 ni pun sikit je ni. Masa nak pilih2 gambar ni teringat memori2 masa gambar tu diambil. Best. Lagu yang dimainkan masa pilih gambar pulak lagu syahdu eheh...lagilah mengimbau memori. Jadi nilah sedikit sebanyak memoriku kat UTeM.



Entri ini ditutup dengan gambar berlatar belakangkan Dewan Besar UTeM.

panas gila masa tu boleh pulak pergi pakai sweater ahahaha.. 



Sekian. 

1 comment:

  1. http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/minggu-haluan-siswa-mhs-utem-program.html

    ReplyDelete

Do you have something to say?