Friday, July 15, 2011

Diari pemandu yang tak-berapa-baru #3

Hari ni nak keluar parking sangkut lagi. Cis. Bila nak smooth ntah. Masa kat jalan, nampak ada kereta accident. Depan kereta tu remuk. Tapi orang dalamnya elok je rasanya. Ya Allah, mintak jauhkanlah aku daripada kemalangan ke apa2 yang macam tu. Aku takut. =(

Harini aku lalu jalan jauh sikit dari biasa ehek. Lalu jalan yang kereta lain lalu. Jalan sebelum ni pun ada kereta lalu jugak, tapi jarang. Ni aku lalu semi-main road. Fuhh... Kira macam lalu jalan sebenar la. Berada di jalan raya bersama kereta-kereta lain. Kena lebih berhati-hati. Nervous lebih. Eh tetiba nak nervous bagai. Rileks sudah. Bak kata Abahku, kita yang control kereta tu. Jangan biar kereta tu control kita (boleh ke? lainla kalau kereta tu Bumblebee harharhar).

By the way, aku secara rasminya dah calarkan kereta tu tanpa disedari haha! Aku sebenarnya tak perasan langsung bila, kenapa, di mana, kereta tu calar. Aku takde langgar apa-apa pun. Atau aku ada langgar sesuatu tapi aku tak sedar? *musykil* Dahnya, kereta tu nak kena polish bagi kurangkan kesan calar tu. Polish je la...

LI makin menghampiri. tidaaaaaaak!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?