Wednesday, August 24, 2011

Addicted to this song since yesterday

Semenjak pergi praktikal naik kereta ni, saya berkesempatan dengar lagu-lagu terkini dari Malaysia-wood dan Hollywood dari radio-radio tempatan sebab bukak radio dalam kereta. Kalau tak, maaf. Hanya dengar lagu Korea. muahaha. Dah suami orang Korea, kenalah dengar lagu Korea. *sila muntah. eh, tak boleh muntah masa puasa, nanti batal :p *


Suatu hari, di radio, kedengaran sebuah lagu berkumandang. Sedap lagu dia. Catchy. Suara penyanyi dia macam suara muda (siap analisis suara penyanyi bagai). Lirik dia pun best.


You're looking for a boyfiend, i see that
Give me time, you know, I'm gonna be there 
Don't be scared to come, put your trust in me <<< confident sungguh. saya rasa lirik ni gagah. XD
Can't you see all I really want to be


Is your boyfriend, can't fight that
Let me down, you know, I'm coming right back << sangat bersemangat.
I don't care at all what you done before
All i really want is to be your




Saya tertarik dengan lagu ni jadi saya pun Google la siapa nyanyi. klik sana, klik sini, keluarlah info. Lagu ni bertajuk Boyfriend. Penyanyinya satu kumpulan nama Big Time Rush, anggotanya empat orang, lingkungan umur 21 dan 22, baya-baya saya la tu. umur 21 dan 22, sebaya JJongie dan Onew juga. Onew dan Jjong nampak lagi muda dari jejaka2 BTR ni. Serius! Nak2 dalam MV lagu ni (ye, saya dah siap tengok MVnya juga haha), siap ada adegan2 bermesra dengan gadis2. SHINee tak ada buat macam tu, jadi saya rasa imej SHINee masih suci dan budak2. Baguslah kan. :D MV orang putih, mana nak lengkap kalau tak ada adegan2 sosial, ye tak?


Saya siap compare muka BTR ni dengan SHINee ( i can't help it LOL). BTR looks waaaaaaay more matured than SHINee. Tapi tak kisahlah kan. Yang penting, lagu ni sedap, saya dah addicted. Dah dengar 100 kali kot harini. Wah! Dah lama tak addited to lagu English. Syabas BTR! Kalau saya berminat dan ada masa terluang, nanti saya cuba lah tenok single2 korang yang lain ye. hehe.


Lagu ni memang sesuai untuk lelaki2 yang nak luahkan perasaan nak mintak gadis2 jadi girlfriend. Onew, sila nyanyi lagu ni untuk saya? 


Ada nak tambah lagi ni, but will tambah later kat rumah ok! 


Ok, ni video klipnya.. Jemputlah tengok dan dengar lagunya. Tadi di radio Hitz dapat nombor 7 carta apa tah petang2 tuh. Boleh tahanlah kan? 


klik untuk tonton di youtube.


Serius, lagu ni dah melekat dalam kepala.
Tapi satu je, kenapa saya denar suara dalam lagu ni semua sama je? Tak dapat nak bezakan. XD





No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?