Tuesday, September 13, 2011

Tiup habuk

Salam.
Maaflah dah berkurun tak update blog. Kenapa tak update? Banyak sebabnya. Antaranya, saya tidur awal sejak praktikal ni. Awal  tu dalam jangka masa jam 9 - 10 malam. Awal kan! Penat praktikal. sampai pejabat pukul 7.15a.m. Habis pukul 5p/m. Mengadap komputer 9 jam. Mana tak mengeluh sendi2 tulang2 urat2 saraf2 yang ada. Tapi sebenarnya saya bukannya ada kerja sangat pun. Budak praktikal, macam tulah. Dia kasi tengok orang buat kerja je. Atau just monitor2 benda2 je.  Nak usik, no way! Bayangkan apa je yang saya buat dalam office.

Saya tak suka nak cerita pasal praktikal saya, so stop di situ. Anyway, blog ni under construction. Kalau anda lihat, background dan hiasan dalaman blog ni agak cacamarba. Maaf. Tak ada masa nak godek blog lama2 macam dulu-dulu. Background saya yang dulu tetiba menghilang, so terpaksa back up dengan background yang ni. Header dia punya size pun lari, tak sempat nak kejar lagi -_-" Jadi, saya harap anda dapat bersabar menanti rupa baru blog ni. (ada yang menanti ke? :p )

OKlah, kejap lagi nak masuk office akuarium dah. Dalam office segan nak berblog. Gila nak berblog dalam office? Kau tu budak praktikal! Bukan IT Officer lagi! T.T

Annyeong!!! *lambai2*

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?