Thursday, September 15, 2011

Saya ada bakat melukis?

Semalam chatting dengan SWM-ers kat SWM (SHINee World Malaysia http://s11.zetaboards.com/SHINeeMalaysia/index/) pasal lukis SHINee members. Ada satu seksyen kat SWM tu, members boleh letak hasil karya masing-masing, tak kiralah, lukisan potret SHINee ke, grafik ke, apa2lah yang kreatif yang berkaitan. Saya ada jugak tengok hasil karya mereka, ada yang sangat berbakat! Ada yang potretnya memang betul2 sama macam kat gambar! Macam2 lah. Berbakat jugak SWM-ers ni kan =) . 

Tengok diorang ni post lukisan diorang, kadang-kadang rasa nak lukis jugak. Saya tak berapa mahir nak lukis potret sebenarnya, saya lebih kepada lukis anime hahahaha! NI semua Conan, Ranma 1/2 punya pasal. Jadi gaya lukisan saya semua dipengaruhi watak2 Conan/Ranma. Saya pernah cuba lukis Kimi Raikkonen, tak ingat jadi ke tak. Rasanya dia tak jadi muka Kimi, jadi muka orang lain. hahahaha T.T

Cakap je tapi takde bukti mana nak percaya saya pernah lukis kan? OKlah meh saya bagi bukti satu. Ni pun jumpa lepas menggeledah fail2 lama. Tengok tarikh kat lukisan ni, tahun 2002. Pergh. Punya klasik. Saya lukis tu masa umur 13 tahun! 9 tahun yang lalu! 

Sama tak?


Next project: Onew, Jonghyun, Key, Minho, Taemin =)

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?