Wednesday, September 14, 2011

Blog berubah wajah

Jadi seperti yang anda nampak, blog ni sentiasa berubah wajah atau sinonimnya rupa. Ni kira rajin dan bertuahlah saya pergi godek blog ni malam ni. Kalau tak, takdenya. Baik pergi cuci mata tengok SHINee kat tumblr atau kat youtube atau spazz kat SWM haha! Eh, tahpape pergi menganak-tirikan blog ni depan2. :P

Lebar blog ni dah dikurangkan sebab nak diseragamkan dengan header yang saya baru buat tadi, lepas cari font2 yang best2 kat website. Sebenarnya saya tak berapa nak berkenan lebar blog ni kecik sebab saya suka post gambar besar-besar atau saiz medium. Kalau lebar dia kecik nanti dia makan ruang, tak cantik dah blog kita sebab kena makan -_-". 

Header tu pulak satu, dah tak reti2 nak ikut saiz yang sepatutnya diikut.  (Sendiri yang tak reti nak adjust saiz, salahkan orang lain). Ingat saya ni ada banyak masa ke nak layan karenah kau tu? Banyak lagi benda lain nak dibuat la. OK, sebenarnya saya tak ada mood nak mendesign lawa2 dan cantik2 time ni. Mood nak mendekorasi blog dah menghilang. T.T Dulu punya addicted nak bagi blog jadi blog paling cantik. Ni dah jadi serabai je aku tengok. Kesian. Maaflah ye blog. Tak cantik pun tak pelah k. Janji saya ada nak jenguk dan update sikit2. :D

Hujan ni!!! Rasa nak tidur awal lagilah malam ni! Semalam dah tidur lambat (pukul 10)! Malam ni kena tidur pukul 9! ^__^

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?