Sunday, September 25, 2011

SWM.Sunway Pyramid.Abduction

Selamat pagi! Dah sarapan? Hari ni saya sarapan sup cendawan jenama Campbell, pizza dan air teh tarik. Bahagia. haha!

Yay! Aktiviti tengok wayang dan makan2 bersama beberapa ahli SWM berjaya dilakukan semalam! *sorak* Setelah plan dan melayari internat untuk membajet masa dan duit untuk pergi ke Sunway Pyramid beberapa minggu sebelum ni, berkumpullah kami di sana dengan jayanya. 

Ini cara saya pergi ke Sunway Pyramid:

Naik Komuter sampai KL Sentral. Dari KL Sentral naik Bas Rapid KL ke Sunway Pyramid. 
Masa perjalanan lebih kurang 1 jam 40 minit ++. Jalan nak pergi Sunway Pyramid sangat jammed! Kereta sangat banyak! Lain kali kalau nak pergi mungkin akan naik Komuter dan turun di Stesen Subang Jaya kot. Jammed ialah tidak best. T___T


Ahli yang paling muda pada gathering kali ni - pinkpancakes aka Lin ialah orang pertama yang sampai. Rumah dia kat Subang. Dekat je dengan Sunway Pyramid tu. Masa dia mesej, saya masih di KL Sentral dengan nyssa_onew aka Nyssa tengah tunggu happy_shinee aka Nuha yang tiba2 ada meeting lah pulak. Beberapa minit kemudian, Mrs.Minho aka Steph pun sms. Steph dah sampai jugak. Steph pun duduk di Subang jugak. Jadi memang patut datang awal la kan. hehe. Steph dengan Lin datang dengan parent(s) masing2. Lepas tu Ainaa Ashura aka Ainaa pun dah sampai jugak.

Lepas Nuha sampai kat KL Sentral, kami MVPs pun bertolaklah pergi Sunway Pyramid naik Rapid KL. Pakcik bas tu rehat lamalah pulak. Dan jalan sangatlah jammed! Semua orang keluar jalan2 haritu agaknya. Kami sampai dalam 40 minit macam tu. Plan nak tengok wayang tu pukul 11.45, tapi sampai 11.55 pagi ohoiiiii.... nasib baik ada Abduction tu pukul 1.45. Mintak maaf sebab lambat kawan2! Sesuatu yang tidak dijanga terjadi, jadi terlewat. Kalau ikut plan asal, saya rasa memang boleh sampai ikut masa yang dijangka. 
-__-"

Sphinx yang dicari-cari. Mercu tanda Sunway Pyramid.
*jakun*


Saya pakai baju SWC Taemin warna kuning supaya senang nak di-detect. Maklumlah..nak jumpa pertama kali. Tapi saya pakai pullover pulak kat luar jadi tak berapa nak nampak la baju tu hahahha! Steph pakai baju SWC Minho warna oren. Masuk2 je dalam Sunway Pyramid tu, dari jauh dah nampak Steph dengan baju orennya yang sangat striking. 

Mrs.Minho, ainaa ashura, happy_shinee, fixifiq, nyssa_onew, pinkpancakes. 
Gambar diambil oleh adik pinkpancakes..the Justin Bieber? XD

Mak Steph dan ibubapa Lin dah nampak muka kami yang innocent, jadi lepas ni Steph dan Lin "are allowed to see us again!" Hoorayyyyy!!! 

First impression: 
Nyssa: Jumpa dalam komuter. Saya naik komuter dulu. bila sampai stesen dia, dia masuk2, terus nampak saya. hahaha! Hebat2. Mungkin dia kenal baju SWC Taemin. XD She is friendly and nice talking to her. =)

Steph: lah..kecik je Steph ni rupanya! Tapi dia tinggi sikit dari saya? And her Samsung Galaxy Tab is full of SHINee and Super Junior. Steph jadi pemandu pelancong kami. hoho.

Lin: Lin lagi kecik! Small and cute! haha! Suka baju dia. Cute. Banyak cakap. XD

Ainaa: agak pendiam dan suka gelak? Masa Steph tunjuk gambar Key kat Tab dia, Ainaa hilang kawalan LOL!! XD XD


Abduction agak best! Saspens ada, lawan2 ada, lawak ada. Sesuai la untuk ditonton oleh semua lapisan masyarakat. He has nice abs. Taylor Lautner i mean. Yes, there's a scene where he reveals his abs. Perlu ke? -_-" Peminat Taylor Lautner mesti suka kahkahkah.


Saya enjoy berjumpa dengan mereka ni. Selama ni hanya imagine je rupa dan karakter mereka masa chatting/tweet/facebook. Sekarang dah jumpa dan dah tau perangai masing2...walaupun macam malu2 kot. Mungkin sebab jumpa pertama kali? hohoho =D 
Next gathering...bring it on!

hm.. wakil MVP, Locket, Flamer dan Taemint ada, Blinger je takde. 

yay! Dah sampai Sunway Pyramid!! ^__^



gambar: fixifiq dan Steph's facebook

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?