Thursday, February 09, 2012

Apa nak masak

Saya teringin nak buat puding karamel, nak masak spagheti bolognaise, masak lemak lada api (wajib belajar kerana lauk ni dari Negeri Sembilan, kalau tidak tahu masak, buek malu ajo -Abah saya dari N9-). Selain itu, Mak saya juga sudah beberapa kali minta saya buat kek -__- kalau saya nak buat kek, saya nak buat kek keju. yummeh! Ataupun tiramisu. Sedapnya. 

OK. Nak basuh baju lepas tu nak makan tengah hari. Harini saya masak Ikan masak asam. Ada banyak ramuan yang tiada, maka saya pakai masak je ikut suka hati, janji kuahnya warna merah dan rasa masam. Nyeheheh. Rupanya tak begitu memberangsangkan maka tiada gambar untuk ditunjuk di sini. 

Satu entri tergendala. ><
K, bye!

2 comments:

  1. YOU'RE FROM NEGERI SEMBILAN? gahhhhhhhhhhhh.. YOU MUST MAKE AWESOME FOOD! Gahhh! Why haven't I known this before? My favourite Malay FOOD IS FROM N9!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love Negeri Sembilan food. :3
      I'm from KL, my dad is a N9-er. :D
      Negeri Sembilan food is awesome!!

      Delete

Do you have something to say?