Sunday, August 26, 2012

17 hari

Boo! Dah lama tak update blog. Feel berblog tiba-tiba tenggelam di dasar laut dan tak timbul-timbul. Tadi nampak ada member update blog dia, saya pun klikla untuk baca, lepas tu teringat saya pun ada blog. HAHAHAHAHAHA. Kbye.

Sebelum tu, saya nak ucap Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin kepada semua pembaca blog saya yang comel sekalian. Tahun ni baju raya saya warna hijau (lagi) dan warna putih polkadot warna-warni. Comel tau. haha. Nak tengok gambar, saya tak berapa tangkap gambar sangatlah tahun ni. Gambar selca (self-camera) yang tahpape je. Malulah nak tunjuk. XD

Hm... blog tak berupdate sebab takde apa yang nak dituliskan. 

OKlah bagi sikit update.

Bulan Julai lepas saya kerja jadi waiter kat Secret Recipe sebulan. Kaki sampai lebam sebab jalan banyak sangat. D: Lepas tu waktu bekerja dia kalau Full Time 10.30 am - 11pm. Kalau masuk tengah hari: 12p.m - 11 pm, kalau petang, 2 p.m sampai 11p.m. Balik je terus terdampar atas katil (tapi sempat online lagi sebelum tidur XD ) Penat. Kerja sana agak pressure kalau ramai pelanggan. Manager dia pun tak boleh tengok kita duduk relaks kejap. Ada je kerja yang kena buat -___-" Nanti kalau rajin saya tulis satu post pengalaman kerja di Secret Recipe.

Pada bulan Jun pula, WWX ____ tiba dalam hidupku. Saga FLX. Warna coklat. Downpayment Abah bayar dan setakat ni bulan-bulan Abah bayar juga >___< Saya tak dapat kerja lagi maka begitulah cerita dia. Kereta dah ada, sedia untuk menunggu tuannya membayar OTL. Tapi tuannya tak kerja lagi What is this    sorcery?

Boyfriend sudah bertambah Oh my feels. Mari berkenalan dengan boyfriend2 baru saya.

U-Kwon Block B




Daehyun B.A.P




L Infinite


#np Block B on repeat. 8D




2 comments:

  1. akhirnye hapdate jgk..eh3...npe i taip xde perenggan eh? sambung je x putus2..

    ReplyDelete

Do you have something to say?