Tuesday, January 28, 2014

Extension

Dang. Probation period kena extend sampai bulan 3. Saya bukan bercakap tentang hair extension k. Baik simpan sendiri dari pakai yang palsu. Eh. Berbalik kepada topik asal, berita baiknya, kalau nak resign dalam tempoh probation hanya perlu sebulan notis. Jadi, marilah kita berusaha mencari kerja baru dalam tempoh ini.

Saya ingin menunaikan hasrat Mak & Abah untuk mendapatkan jawatan di sektor kerajaan. Malangnya, saya gagal di sesi temuduga PTD dan gagal juga di peperiksaan PTM. Haish. Ada kawan2 kata, nak masuk sektor awam ni, nak kena ada cable. Saya takde cable. Cable usb adalah. Abah kata, tak payah cable2. Pergi je atas usaha sendiri. Kalau berjaya atas usaha sendiri, pasti lebih manis rasanya kan.

Lapar pula malam2 buta ni. Nasi tambah tiga kali masa dinner. Adakah sebab saya skipped lunch jadi begini?

posted from Bloggeroid


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?