Wednesday, January 29, 2014

Pagi buta

Kebelakangan ni entri2 semua awal2 pagi belaka. Bukan sebab saya bangun awal pagi, bukan. Tapi sebab jam biologi saya dah terbiasa cergas di waktu malam. Bacalah entri semalam-semalam kalau nak tahu. Lagi seminggu je jadi kelawar, lepas ni saya jadi orang balik harapnya. Tak larat jealous tengok orang lain tidur malam dan saya kena kerja lols.

Sebenarnya dah lebih kurang dua tahun tak berblog. Tadi saya baru lepas blogwalking. Ada blog2 yang saya suka masih aktif. Ada yang dah setahun juga tak update. Seronok baca entri2 lama mereka. Gelak sorang2 baca yang lawak2. Harap2 jiran belakang rumah tak dengar saya gelak. Pelik pula pukul 4 pagi ada suara gelak kan. Seram. Ohoi.

Bila baca balik entri saya yang lama2, rasa macam malu pun ada. Apa la yang aku merepek dalam blog selama ni. Belek2, banyak spazz pasal Kpop. SHINee. Block B. Masa tu memang minat gila tahap setiap hari mesti tahu update. Dengan rant roleplaying lagi. Apalah aku buat masa tu bahahahaha. Terbayang mesti 24 jam berkepit dengan talipon. Nasib baik laptop tu mereng kalau tak 24 jam berkeelpit dengan laptop juga. Tsk tsk. Sekarang pun 24 jam juga dengan henpon tapi tak la se-addicted macam dulu. Dah berkurang. Hanpon sekarang sekadar update lokasi dan gosip2 dengan girlfriends je. Dah takde online socializing. Buat sakit hati je. Hahahahahaha dah dua tahun terjebak baru nak insaf. #isudalaman

Instagram is becoming the death of my money. LOL. Nafsu shopping hendaklah dikawal dengan cermat. Saya bukan jenis shopaholic, jadi saya rasa saya masih boleh kawal lagi ni.

Dah jam 0505hrs. Patutkah saya tidur?


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?