Thursday, January 30, 2014

Salt

Angelina Jolie sangat gagah dan cool dalam Salt. Ni kali ke 1928373672637273 saya tengok movie ni. Takkan pernah bosan sebab movie ni terbaik!

Sebenarnya saya mengantuk. Lepas masak lunch kejap lagi nak sambung tidur. Yelah kalau tak cukup tidur nanti takde mood nak kerja. Dahla kerja malam takde mood, ni pulak kena kerja masa mengantuk. Memang tak lah kan.

Saya rasa dah dah tiba ke scene dalam drama Korea bila aktor dia cakap, "미처써? " tak tahu ejaan betul ke tak tapi takde sape yang nak spell check pun kan?
"Micheosseo?" Am I going crazy?
Tahu tak bila kebiasaannya watak dalam Korea akan cakap begitu? Haaaaa. Saya rasa saya pun sedang mengalami situasi sama.
Tapi saya pun tak berapa pasti. Maka saya pun akan cakap
미처써????????!

Heh.

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?