Tuesday, February 16, 2010

Aku lepaskanmu jua akhirnya

Tajuk macam sedih...tapi takde la sedih mana kot post nye. Baru2 ni saya teringat perkara2 yang saya kumpul, tengok dan ikut sekarang saya dah tak kumpul, tengok dan ikut lagi. Apakah benda nya?

1. Semenjak tingkatan berapa ntah, saya ni peminat setia komik Detektif Conan. Tak pernah miss beli tau! Selain Conan, ada juga Ranma 1/2. Satu harga RM4.50(mahal tu...!) Oleh kerana minat, saya sanggup membelinya. Tapi bila Conan dah sampai volume 50 kot, saya terfikir, bileeeeeeeeee la Conan ni nak habis? Dah sampai 50 dah ni..? Bila saya masuk Matrik, saya buat keputusan, saya dah tak mahu beli Conan lagi(duit ku terbang dgn begitu byk, tak sanggup). Saya nak beli volume last nnt.Kalau dah kula gtau ya! heherindunya nak baca!!


2. Saya juga ialah pengumpul setia majalah F1 Racing. Ya...itu ialah majalah Formula One. Macam2 cerita pasal F1 ada. Saya memang peminat F1 yang hebat dulu. Sampai beli majalah RM10 tu! Pergh.. tapi memang berbaloi sebab dah minat kan.. Sama juga, semenjak bile tah, (matrik gak kot), saya fikir2, majalah ni mahal. Cukupla sampai setakat ini. Saya juga mula menjauhi F1 semenjak ke Matrik sebab susah nak tgk TV. F1 kan masa nya tak tentu...baik saya utamakan pelajaran dulu drpd tak cukup tido... Sekarang saya dah tak berapa tau apa yang terjadi dalam F1. Huhu...sedihnya..

Ni majalah yang saya selalu cari dulu.
Yang edisi ni saya tak pernah beli(tak minat LH)


my favourite: Kimi Raikkonen.
Sekarang dia dah g rally(merajuk ke..? Kimi...come back to F1!!)


Aksi2 mencemaskan...berapi!


3. TV. WUah....dulu rasa macam tak leh hidup tanpa TV. Sekarang dah OK (nak buat camne lagi..?) Semua cerita2 favourite terpaksa dikorbankan demi mengejar pelajaran. (cewahhh..).. Sekarang, saya sedang mengorbankan cerita yang baru saya tengok kat TV: Merlin. Ahhhh...dah lama tak tgk! Nak tgk Merlin!!!Merlin..I miss You!!!


Ye..begitulah alkisahnya. Terima Kasih kerana sudi membaca! =)







7 comments:

  1. kalau minat, xperlu korbankan...teruskan minat anda...

    ReplyDelete
  2. kena ada duit byk untuk teruskan minat beli komik..huhu..

    ReplyDelete
  3. minat lain sekarang....internet! Yay...dah jadi internet addict dah ni

    ReplyDelete
  4. dulu sy sggp xmakan sbb nak beli komik...sampai skang rasa bangga bila tgk koleksi itu...hehe...

    dah addict internet ok la...mcm2 leh wat...hehe...

    ReplyDelete
  5. suka jugak kat Merlin... Tapi Kyle XY lagi besh... :p

    ReplyDelete
  6. Kyle XY! Minat jugak! Masa season One tak pernah miss! =)
    Kyle sgt cute!!! hehehe

    ReplyDelete

Do you have something to say?