Monday, May 31, 2010

Umur Bertambah Setahun

Bermula malam semalam hingga hari ini, profil Facebook saya meriah dikunjungi ramai iaitu perkara yang amat-amat jarang berlaku di hari-hari biasa. Ya. hari ini bukan hari biasa. Hari ini saya bertambah usia setahun. =)


Mereka yang singgah di profil saya mengucapkan selamat hari lahir kepada saya di dinding Facebook saya. Terima kasih atas ucapan dan doa anda semua! =')

sedikit printscreen wall facebook saya.


Memang seronok kalau dapat banyak ucapan hari lahir dari ramai orang. Kalau dapat hadiah lagi best.


Saya nak tiket kapal terbang MAS untuk keliling dunia.
Siapa nak sponsor?




Untuk menyatakan penghargaan sebab anda wish birthday saya di wall saya, saya sanggup balas komen anda semua satu-satu. =)


Terima kasih sekali lagi kepada semua yang wish (melalui facebook, handphone, secara semuka)! Nanti bila birthday korang saya wish ye!



8 comments:

Do you have something to say?