Tuesday, June 01, 2010

Sedapnya makanan di rumah

Saya ingin melaporkan menu makanan saya pada hari ini.


Breakfast, buat julung-julung kalinya saya makan nasi berlauk. Nasi bersama ayam sambal. Nyum nyum! (Sila abaikan simbol hati itu dan objek disebaliknya)



Lepas dah penat menaip, rasa nak makan aiskrim pula. ;)




Ini makanan tengah hari. Sama macam pagi, tapi ada tambahan telur dadar.



Mak pulang dari kerja dan bawa balik kek ini sempena hari jadi saya hehe. Yay dapat pun makan kek hari jadi ;D Ini dimakan masa minum petang.



pandangan sisi




Makan malam yang mewah. Ada empat lauk. Dan buah. Bestnya~~ TT_TT



Kalau Mak Head Chef, meja makan selalu penuh. haha.




Heaven!

Sekian dari saya. Selamat menjamu mata! ;b



3 comments:

  1. AYAM SAMBAL??! Yummy!!! :D

    ReplyDelete
  2. makan kt rumah ke makan kat hotel ni ? huhu..


    My latest entry : This Is 50 Cent. Trust Me.

    ReplyDelete
  3. Lindy: yup..you like it too? ;)

    shafiq: rumah je...tapi macam hotel ye? hehe :D

    ReplyDelete

Do you have something to say?