Saturday, July 17, 2010

Komitmen Pada Bulan Julai

Bulan Julai ini saya tidak akan berkesempatan untuk pulang ke rumahku syurgaku. Ada komitmen yang perlu disertai. Tak dapatlah nak pergi kenduri kahwin Kak Aiza. Kuranglah seorang tenaga kerja pemberi bunga telur heh heh heh XD


Apa komitmen yang penting itu?


Komitmen itu ialah perkara yang membuatkan saya tidur lena malam tadi walaupun bila bangun tidur badan terasa berat dan sengal. Komitmen itu juga menyuruh saya test suara macam mana nak bagi suara nampak ganas. Komitmen itu juga suruh saya ingat semua step-step yang penting bila menghadapi musuh.





Superman ialah seorang hero




Penguin ialah seekor crook. Atau seorang crook....?



Hero + crook = HeRook?




Tengok jelah gambar dari Google ni dulu ye. Gambar belum berkesempatan ambil. Nanti saya tangkap. =)

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?