Sunday, December 12, 2010

Memanah seperti Pahlawan





 Ada tempat main panah-panah di Dataran Pahlawan. Saya tak pernah main panah-panah. Wayang yang nak ditonton lambat lagi mula jadi saya mengambil peluang untuk mencubanya.






Promosi..promosi....tak berbayar punya promosi kekeke...kami main yang RM20





Saya tak reti pakai benda yang perlu dipakai maka perlu dipakaikan. Tingginya akak tu..ke saya yang kecik sangat? T_T




Nampak macam pahlawan yang nak perang tak? Macam troy tu..hoho



Perlu bergambar kenangan dengan busur berat 




Busur ni sangat berat. menggigil tangan pegang. Dahla kena luruskan tangan bila pegang. 





anak-anak panah yang akan digunakan





the warriors saya dan Daia



control gigil hehehe




fokusnya...


Review memanah: Best! Satu pengalaman baru! Walaupun tak kena pada sasaran tapi perasaan melepaskan anak panah tu sungguh best! betul! Tak percaya pergilah cuba sendiri..



Lepas habis memanah dan menghabiskan masa tunggu pukul 1150, kami pun pergi pawagam. Filem yang ditonton ialah The Warriors Way. Ada baby comel dalam tu. Jang Dong Gun tak cakap bahasa Korea langsung. Dan lagu SHINee Obsession tak dapat nak dengar =(





makan tengah hari










Aktiviti memanah pada hari itu mengingatkan saya kepada perkara-perkara ni haha!
SNSD Hoot



my mum's fav. Kalau kat channel oneHD ada tulis subtitle kepada liriknya. Kau memanah, aku memanah..LOL..*rasanya  tak payahlah taruk subtitle untuk lagu..macam hindustan pulak..*




SHINee Key dancing to SNSD Hoot *ahhhh~~~!!*









Legolas..hehehe!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?