Monday, December 13, 2010

Ayam BBQ segera yang sedap

Biasanya saya selalu beli ayam salut tepung jenama Ayamas. Memang biasa beli tulah. Asal nak beli ayam je mesti ayam tu. Tak pernah fikir nak beli ayam jenama lain. Sehinggalah suatu hari kawan saya yang bernama Daia dengan terujanya mencadangkan ayam jenama lain pulak. Jenama 5 bintang. Siap ada perisa lagi. Perisa BBQ! Macam orang mengantuk disorongkan kereta sorong bantal perasaannya bila dengar Daia cerita tentang hebatnya rasa ayam tu. 



Sebenarnya kalau dah setiap kali asyik makan ayam sama je boring jugak. Jadi dah ada ayam yang lain sikit dari biasa boleh cuba kan... lebih-lebih lagi bila ada orang kata sedap. Meyakinkan pulak tu cara kawanku itu promot! Memang macam sedap je bunyiknya. hehe. Jadi, saya pun mengambil keputusan untuk cuba. Harganya lagi murah dari ayam yang biasa saya beli..lagilah saya suka! ho ho ho!


ayam jenama 5 bintang -5 star- Perisa BBQ yang marvelous! 
*gambar-Google*




Kalau goreng baunya sedap habis! Menusuk hidung semua orang berhampiran. Semua orang tergoda. Rasanya pun memang sedap. Serius! Tapi saiznya kecik sikit la. Dengan nafsu terkawal saya makan 2 ketul sekali makan. Kalau nafsu tak terkawal tak tahulah berapa ketul boleh baham haha!



Cepat pergi rasa sekarang!

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?