Thursday, July 14, 2011

Jiwa kacau

Hari ni aku ponteng "kelas revision memandu". Malas punya pasal. Serius. Tak tahu kenapa dengan aku hari ni. Dari pagi aku dah rasa macam nak nyanyi lagu The Lazy Song-Bruno Mars. Tapi tak nyanyi pun sebab malas. haha! Memang hari ni aku rasa memang malaslah senang cerita kan. Nasib baik tak 100% malas. Ada baki rajin yang tinggal tadi sebab nak kena masak lauk. Yang lain, minta maaf. Tiada mood. Tiada perasaan. Teruknya.

Aku ingat alasan aku malas boleh diterima akal masa aku bagi alasan kat mak aku kenapa aku tak drive (camne Mak tahu aku tak drive? Aku tak cerita pun lagi! hmmm.. ). Alih-alih dapat syarahan free.. of course la kan. Lepas tu terus mood down..down.. down (baca macam lagu Hoot SNSD). 

Aku tahu aku tak boleh macam ni. Nak kena juga praktis bawa kereta tu. It's for my own good. Tapi hari ni memang tak tahulah. Dah sifat malas tiba-tiba menonjolkan diri.. nak buat macam mana kan? Nak kena rotan ni..ponteng kelas. Rotan dia! Rotan! huhu..

Esok aku berazam nak bawak kereta lebih awal masa pagi. Dalam pukul 9 ke.. kena cepat..kalau tangguh2 nanti sifat M muncul. Tak boleh tak boleh tak boleh. Kena set minda. SET!


No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?