Friday, January 20, 2012

Scent of A Woman [TAMAT]

Dan berakhirlah perjalanan saya dengan drama bersiri Korea terbaru yang saya "tagih" dalam dua bulan  sebelum ni. Saya gembira, walau sedih sedikit sebab dah tak dapat tonton JiWook dan YeonJae dan mak YeonJae yang comel kat TV lagi. Tapi nanti mesti ada ulangan punya, siap ada suara Bahasa Melayu XD. Kesimpulan yang dapat saya simpulkan setelah menonton drama ini ialah, drama ini sangat menarik, sangat menyentuh hati, ada yang sedih, ada yang comel, ada yang lawak, ada yang romatik. JiWook dan YeonJae sangat sesuai sebagai pasangan dalam drama ni. Kira ada kimialah. Lagu OST dia [You are so beautiful - Junsu ] pun sangat best. Suara Junsu sangat sedap yummy yummy. Saya akan rindu unnie dan oppa berdua T^T. Saranghaeyo~ -heart sign-

gambar: Google


Saya bagi drama ni 9/10. Sila tonton. 


p/s: Saya ingat saya akan menangis masa tengok drama ni. 75% episod yang last-last YeonJae asyik menangis je. Tapi saya tak menangis sekali pun lol. Adakah sebab air mata keras? Adakah sebab saya memang dah terbukti tak menangis tengok drama walau sedih mana sekalipun? Atau sebab mak saya ada kat sebelah masa saya menonton (saya tengok dengan mak saya)? Entahlah. XD


p/s/s: Selamat hari lahir yang ke-16 kepada my dear LIN!!!! Nanti kalau kita jadi keluar bulan dua nant iatau bila-bila, kita sambut your birthday okay! Saranghae~

No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?