Tuesday, May 13, 2014

Toned.

Salam.

Sebelum ada boyfriend dulu, aku tak pernah pun fikir apa ciri-ciri lelaki idaman. Kecuali lelaki tu mesti orang Korea, bergaya macam Kpop idols, senyum menawan & yang sama waktu dengannya. Tapi takdelah berharap dapat lelaki macam tu dalam dunia sebenar pun sebab susah nak jumpa. Ini kisah tahun-tahun lepas masa aku masih dalam dunia Korea. haha. Tapi bila aku dah keluar dari situ, dan dapat pulak berkenalan dengan my ex yang badan tough , muscles, "sado", tinggi, senang cerita ciri2 yang ada kat laki Korea lah; tapi dia Melayu. OK apa. Tak sangka ada lelaki yang jaga penampilan macam tu di Malaysia. Lepas tu aku usha2 twitter ramai lelaki Malaysia ni dah rajin pergi gym, nak tone-kan badan. Baguslah. Aku ingat lelaki macam ni kurang kat Malaysia kecuali pelakon & yang bina badan sebab nak masuk pertandingan je eheh.

Because my ex has set a standard, (not only of toned body and muscles , but also healthy eating and diet), now I've set a standard, my future half has to be someone who takes care of his body, his health, his food taking. Oh man. Cos I was just getting used to being told to eat healthy before and it was hard for me to brain it, now I am slowly braining it and ................... yeah.


No comments:

Post a Comment

Do you have something to say?