Tuesday, July 06, 2010

Sarapan pagi di rumah memang best

Selamat pagi! Dah sarapan? Semalam tengok TV nampak ada orang masak macam bubur. Jadi hari ini rasa nak makan bubur. ^^

Lauk untuk makan dengan bubur





Bubur dengan bawang goreng ditabur di atasnya





Bubur dan lauk setelah dicampur bersama-sama





Teh o mak buatkan sebelum pergi kerja =)





Duduk kat rumah boleh buat macam-macam untuk dimakan.






Mak buat nasi lemak pada hari minggu yang lalu





Pau pun ada, tapi saya makan pau kari sahaja, pau kacang ditengok sahaja






Ni.
dah lama teringin dapat pun makan.
Roti canai campur telur campur bawang ohhhhhh~~




Sebenarnya bukan sarapan je best makan kat umah. Makan tengah hari, minum petang, makan malam semua best. =D


3 comments:

  1. Besttt...Anyway Nice..Visit mine if u free friend.. Bloody Day!

    ReplyDelete
  2. wow so nice....so tempting!!! i m hungry dy...

    ReplyDelete

Do you have something to say?